De Jumbo winkel aan Groenhof krijgt een compleet nieuw uiterlijk en het assortiment wordt uitgebreid, onder meer met ter plekke vers bereide pizza’s. Omdat de indeling van de winkel ruimer en overzichtelijker wordt, gaat de winkel voor een verbouwing van zaterdag 20 april (13.00 uur) tot woensdag 8 mei dicht.De winkel krijgt ook een Pick Up Point. Bi de feestelijke heropening op 8 mei om 9.00 uur krijgen de eerste 150 bezoekers een bos bloemen. En alle klanten die voor 25 euro of meer kopen, ontvangen een ambachtelijk bereide appeltaart (geldig tot en met zondag 12 mei). De verbouwde supermarkt telt straks ruim 1.200 vierkante meter vloeroppervlakte, zegt filiaalmanager Siegers.

Vers
In de nieuwe winkel is er meer aandacht voor verse producten die ter plekke worden bereid. Zo zijn er bijvoorbeeld schepmaaltijden verkrijgbaar en bereiden Jumbo medewerkers ter plekke pizza’s om thuis af te bakken. Bovendien halen klanten hun hart op bij het versplein, waar zij volop keuze hebben uit een ruim aanbod dagverse producten, zoals groenten, fruit, vleeswaren, brood en (buitenlandse) kazen. Daarnaast kunnen klanten op de visafdeling zelf een bakje met verschillende soorten diepgevroren vis samenstellen, zoals gamba’s en wilde zalm. De winkel zal over zelfscanners beschikken waarmee klanten hun boodschappen zelf kunnen scannen. Bij de speciale zelfscankassa kunnen zij in een handomdraai afrekenen bij een caissière. 

Pick Up Point

Online bestellingen ophalen wanneer het jou uitkomt, kan bij het Pick Up Point. Klanten die via Jumbo.com boodschappen bestellen, halen deze de volgende middag vanaf 16.00 uur op bij deze speciale balie. Op zaterdag is het mogelijk de bestelling al vanaf 10.00 uur op te halen. De boodschappen moeten dan op vrijdag vóór 12.00 uur zijn besteld. Bij het ophalen van de bestelling kan uitsluitend worden betaald met pin. Ook heeft de winkel een OV-chipkaart oplaadpunt.

Op de foto: Filiaalmanager Jan Christiaan Siegers en zijn team tijdens de 7 Zekerheden training van de Jumbo Academy op het hoofdkantoor van Jumbo Supermarkten in Veghel.

18 REACTIES

  1. Drie grote supermarkten in een wijkwinkelcentrum. Dat wordt ontzettend veel verkeer ( leve het groene Amstelveen )en dus last voor de omwonenden en de dood in de pot voor nabijgelegen wijkwinkelcentra.

      • Spreiding, ik denk aan vergroting supermarkt Waardhuizen, waardoor de loop daar er ook weer een beetje inkomt, ook voor de rest van de winkeliers. Voor ouderen zonder vervoer is Groenhof , zeker met huidig slecht bereikbaar ov moeilijk te belopen.

        • Feit blijft dat er drie supermarkten in Groenhof zitten. Dit zal niet veranderen.
          Mij lijkt het ook iets weg te hebben van overkill echter dat is nu eenmaal vrij ondernemerschap. Wat mij v.w.b. Groenhof wel zorgen baart is het feit dat ik altijd problemen heb om er mijn auto te kunnen parkeren. Wellicht zal er met drie supermarkten eens moeten worden nagedacht over vergroting van de parkeermogelijkheden. Ik denk hierbij b.v. aan de bouw van een adequate parkeergarage.

          • Aan de ene kant heb je het waarschijnlijk over “overkill”, die gecompenseerd moet worden door de aanleg van parkeergarages ivm grotere toeloop. Waar moet die dan komen? Er is al nauwelijks ruimte daar. En wat denk je dan van de overlast voor de omwonenenden? Moet een overheid dan niet regulerend optreden als het vrije ondernemerschap dreigt te ontsporen?

  2. Meer parkeerruimte om de concentratie te faciliteren van drie grote supermarkten op één locatie zonder behoorlijke ov-verbindingen?! Lijkt jou dat verstandig, Olaf? Dat verbaast me.

    • Plus dat winkelcentrum is omringd door flatgebouwen. De mensen die daar wonen mogen allemaal de lasten van het toenemende verkeer dragen van klanten en leveranciers. Zij worden beduidend aangetast in hun woongenot. Zij hebben hier niet voor gekozen toen ze hier kwamen wonen.
      Zo’n grote concentratie van dezelfde soort bedrijven lijkt me meer iets voor een industriegebied.

  3. Nogmaals die drie supermarkten zit daar nu eenmaal (vrij ondernemerschap).
    Als dat te veel gevonden wordt wie gaat dan bepalen wie er moet verdwijnen. Jij Kees de Groot of jij RvW?
    Vanaf het allerbegin was dat winkelcentrum er al. De bewoners wisten dat op het moment dat zij daar kwamen wonen.
    Voor wat betreft de locatie voor een P-garage zijn er een aantal opties. De al aanwezige P-garage zou gesloopt kunnen worden om er een nieuwe neer te zetten met meer lagen. Ook zou de huidige parkeerlocatie aan de Noordzijde omgebouwd kunnen worden. Hoeft dan niet zo hoog te worden. Eén, maximaal twee aanvullende parkeerlagen zou,in mijn optiek, voldoende kunnen zijn.

  4. Het is de vraag of de gemeente een dergelijke concentratie van supermarkten moet faciliteren ten koste van veel geld, publieke ruimte en het woongenot van omwonenden.

    • Nee App dat is geen vraag. Ze zitten daar dus het antwoord is daarmee gegeven.
      Ik zou willen dat in b.v. het Stadshart sprake zou zijn van een dergelijke concurrentie. Daar heeft helaas AH tot op heden het alleenrecht. Voor de klant een buitengewoon ongezonde situatie.

  5. Die supermarkten zijn daar gaan zitten ondanks het feit dat daar onvoldoende parkeerruimte was. Moet de gemeente dan maar gaan zorgen voor meer parkeerplaatsen? ‘Vrije markt’ op kosten van de gemeenschap. Het zijn geen banken, Olaf.

    • Wie zegt dat dit op kosten van de gemeenschap moet? Ook bedrijven (b.v. Q-Park) zouden hier een rol in kunnen spelen. Het is aan die drie supermarkten om dit verder aan te zwengelen immers zij hebben hier het meeste mee te winnen. Het is hun potentiele clientele die een parkeerplek vereist. Dat RvW is een juiste en gezonde invulling van het begrip “vrije markt”. Doet men dit niet dan zal men op termijn ontegenzeggelijk moeten gaan vaststellen dat de clientele weg blijft en lost het problem zich op een andere wijze vanzelf op.

  6. Die supermarkten dwingen (chanteren) de gemeente om in de publieke ruimte parkeerplaatsen te creëren op plaatsen waar die niet waren. Dit gaat ten koste van groenvoorzieningen, uitzicht, stilte en woongenot van omwonenden.

    De gemeente moet dmv bestemmingsplannen en vergunningen kunnen bepalen waar gebouwen en voorzieningen komen die veel autoverkeer aantrekken.

Laat een antwoord achter aan Olaf Oomes Annuleer reactie

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.