Stadshart Amstelveen lanceert de nieuwe Everyday-campagne, doorgevoerd in alle communicatie. Met ‘Everyday Spring’ telt Stadshart Amstelveen af naar de lente. “Na twee coronajaren zijn we klaar voor een frisse start en dat vieren we met een nieuwe look”, zegt manager Eduard Helwig van het winkelcentrum. De komende drie weken staan bakfietsen en piaggo’s vol voorjaarsbloemen door het hele winkelcentrum.

Ook zijn er zogeheten Instagrammable spots, waar men naar hartenlust foto’s kan maken. De bloemdecoraties zijn in aanloop naar de lente te bewonderen tot ne met 20 maart. Voor meer informatie zie: www.stadshartamstelveen.nl

Eigentijds

“Met de frisse eigentijdse Everyday-campagne willen wij benadrukken dat iedere dag bijzonder is en een reden is om te vieren”, zegt Helwig. “Het woord ‘Everyday’ is het pronkstuk die elke campagne en op iedere uiting wordt aangevuld met een op dat moment spelend thema, zoals ‘Everyday Spring’. Bezoekers worden geïnspireerd op het gebied van fashion, beauty, gifts en food. Deze campagne wordt in Stadshart Amstelveen als eerste in Europa geïntroduceerd en later volgen andere winkelcentra.”

Everyday Spring

De voorjaarscollecties hangen inmiddels in de winkels en om af te tellen naar de start van de lente staat het winkelcentrum vol met bloemdecoraties. En ook met Instagrammable spots zoals een grote bloemenkrans, een bankje met bloemenboog erboven en twee oude piaggio’s gedecoreerd met lentebloemen. De decoratie is verzorgd door Bloemenmeisjes.com die tevens de styling voor H&M, de Bijenkorf en de troonrede van Koning Willem-Alexander hebben verzorgd.

3 REACTIES

    • Wat snobisme met het gebruik van de Engelse taal te maken heeft ontgaat mij volkomen.
      Als jij je nu al stoort aan ‘Everyday Spring’ dan heb ik nieuws voor jou: Engels is een wereldtaal en zal op den duur menig andere taal verdringen. Of had je als gestaalde SP-er liever каждый день весна op de gevel gezien?

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.