Woensdag (1 september) opent het online merk Babystyling de deuren van haar eerste flagshipstore van ruim 200m² in het Binnenhof in Stadshart Amstelveen. Ouders met jonge kinderen kunnen hier baby- en kinderkleding kopen.

De collectie bevat onder andere basics, kleding met zelfontworpen prints en shirts met teksten in de maten 50 tot en met 128. De stoffen zijn zacht en hebben volgens de keten een duurzaam keurmerk.

 Eigen beheer

De productie van Babystyling is in eigen beheer en vindt plaats in Europa. Naast een grote kledingcollectie, beschikt de flagshipstore over een ballenbak, verschoon- en borstvoedingsruimte. Op de tweede verdieping is een outlet met bijbehorende kleine prijsjes.

De opening wordt op zaterdag 4 en zondag 5 september gevierd met twintig procent korting. Shopping Centre Manager Eduard Helwig vindt de komst van Babystyling een ‘mooie aanvulling’ op het winkelaanbod. “Een aansprekend voorbeeld van een online merk dat met een fysieke winkel haar merk wil laten groeien.” De nieuwe winkel bevindt zich naast YAYA en Footlocker en heeft ook een vestiging in Almere. Voor meer informatie: stadshartamstelveen.nl

 Online

Van online shoppen neemt de populariteit toe, redeneert Helwig. “Toch blijft de beleving in een fysieke winkel onmisbaar en zien we dat steeds meer online webwinkels ook winkelfilialen openen. De combinatie van de zogeheten Clicks en Bricks is wat mij betreft een succesvolle formule waar Babystyling een mooi voorbeeld van is. Ook zij zijn ooit gestart met een online webwinkel en wij zijn trots dat zij uitgerekend Stadshart Amstelveen hebben gekozen om hun flagshipstore in ons winkelcentrum te openen.”

Eigenaresse Amanda Bennes is trots dat ze – samen met haar partner Remon – haar tweede winkel kan openen in deze lastige coronaperiode.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.