Het Amstelveense accountancy- en advieskantoor KPMG wordt drie jaar lang hoofdsponsor van de Lentemarathon Amstelveen, die zondag 19 maart wordt gehouden. Het bedrijf zegt begaan te zijn met de lokale gemeenschap en gezondheid belangrijk te vinden. Daarom heet het event voortaan de ‘KPMG Lentemarathon Amstelveen’.
KPMG heeft in Nederland twaalf kantoren, maar het hoofdkantoor bevindt zich in Amstelveen.
Vooruitgang
Het bedrijf heeft als centraal thema ‘Inspire Confidence, Empower Change’. Het zegt te geloven in vooruitgang die goed is voor de mens en maatschappij. Die gedachte sluit aan bij de nieuwe samenwerking met de Lentemarathon Amstelveen. Directeur Brand, Reputation and Marketing Esther van Zeggeren van KPMG zegt: “Binnen ons bedrijf is vitaliteit en wellbeing een topprioriteit. Daarbij sluit deze samenwerking met de lentemarathon in Amstelveen goed aan.” Ook Roy van Damme, organisator van de Lentemarathon, is enthousiast. “We zijn erg blij dat een bedrijf als KPMG zich voor meerdere jaren verbindt aan onze marathon”, zet hij. “KPMG was al eerder betrokken als partner aan de Lentemarathon en we zijn dan ook trots dat het bedrijf nu naamsponsor is.” Na jaren afwezigheid wordt het evenement in een nieuw jasje gestoken en zal dan ook uit meerdere afstanden bestaan: 5km, 10km, halve marathon en de hele marathon. Inschrijven en meer informatie opwww.lentemarathon.nl