Niet alleen de koninklijke lintjesregen is ter gelegenheid van Koningsdag neergedaald, maar de Ondernemersvereniging Amstelveen (OA) heeft er zaterdag een aan toegevoegd. Alle aangesloten ondernemingen kregen die dag een lintje, maar wel uitsluitend in digitale vorm.Ieder lid van de club krijgt er een, maar wel met het verzoek die banner op eigen webpagina de plaatsen, met een link naar www.oa-amstelveen.nl. Volgens de OA zijn de lintjes bedoeld als waardering voor die leden, maar het is natuurlijk ook een PR-stunt.

Trots

Overigens kreeg niet iedereen hetzelfde digitale lintje. Die van het eerste uur, dus bedrijven  die al meer dan 25 jaar lid zijn, drongen tot het gouden gilde door met een ‘gouden’ lintje. Zilver was er voor wie meet dan tien jaar lid is, blauw voor wie vijf jaar of langer op lidmaatschap kan bogen en tenslotte was er een digitaal groen lintje voor wie een jaar of langer lid is.

“En als de leden net zo trots zijn op hun lidmaatschap, dan kunnen ze het lintje als banner opnemen op hun website (bijvoorbeeld met een link naar www.oa-amstelveen.nl)”, zegt de OA. In het vervolg ontvangt elk nieuw lid als welkomstgeschenk een ‘Lid van de OA’ banner. Volgend jaar bestaat de OA 30 jaar.

Levendig

De Ondernemersvereniging Amstelveen zegt ‘een levendige en professionele organisatie met een krachtige achterban’ te zijn. Dat karakter wil zij meer gaan uitdragen. Te starten met de banners dus, ontwikkeld door OA-lid Hans Breuker van De Relatiemarketeers. “Een teken dat een bepaalde status waarborgt”, vindt de OA.

2 REACTIES

  1. Ik wil iedereen wel een lintje geven, hoor! Maar dan moet je mij er ook 1 geven.
    Trouwens ik wil nog 3 prijzen uitreiken, namelijk aan de heren app, de Groot, en van Faassen als zijnde de drie grootste azijnpissers en zeuren van de gemeente Amstelveen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.